Ładowanie...
czwartek, 5 grudnia 2013

Mavigöz czyli niebieskooka w Stambule


W naszym katalogu pierwszy blog studentki Erasmusa, czekamy na więcej :)

Mam na imię Patrycja, ale mój pseudonim na blogu to Mavi göz, a jego adres to http://mavigoz89.blogspot.com/ Bloga zaczęłam pisać w listopadzie. Studiowałam w Stambule w ramach programu Erasmus i wybieram się tam także na praktyki. Rozważam także przeprowadzkę tam na stałe. Zdecydowałam się pisać bloga przede wszystkim dla siebie, aby zachować wspomnienia, a także dla osób, które w jakiś sposób są Turcją zainteresowane, a szczególnie studiowaniem tam i szukają konkretnych informacji. Na swoim blogu póki co pisałam tylko o Turcji, ale zamierzam też pisać o wizytach w innych krajach. Pozdrawiam i zapraszam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
WRÓĆ DO GÓRY